logo tekst

Voor de allerkleinsten onder ons! Opvang van 0 tot 4 jaar.

De creche biedt tijdens de kerkdienst op zondagmorgen opvang aan baby's en jonge kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 a 5 jaar in de hal van 't Kruispunt. Vanaf 9.30 uur is 't Kruispunt hiervoor geopend en tenminste al een oppasser aanwezig.

Voor de kinderen is er mogelijkheid tot slapen en spelen, tevens kunnen de jongsten hun fruithapje of flesje krijgen en de wat oudere kinderen drinken gezamenlijk limonade met een koekje tijdens het kringmoment. Dit rustmoment biedt tevens de mogelijkheid de kinderen een kort bijbelverhaal te vertellen op hun eigen niveau. Soms wordt er wat gezongen en is er gelegenheid tot het maken van een kort knutselwerkje of kleurplaatje.

Op de creche is een potje aanwezig voor een vrijwillige bijdrage, hiervan worden materialen voor de creche betaald. Iedereen met kleine kinderen is van harte welkom!

Ouders kunnen bij de mensen die op de kinderen passen, hun mobile nummer achterlaten. Mochten de ouders dan tijdens de kerkdienst nodig zijn, dan kunnen de oppassers hen een sms'je sturen.

Gezien het aantal kinderen werken we momenteel met een moeder, een tiener en een vliegende keep tiener, wat inhoudt dat bij minder dan 5 a 6 kinderen er de mogelijkheid is, om de vliegende keep in overleg de mogelijkheid te bieden toch naar de kerk te gaan.